Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

ΠΑΠΟΥΛΙΔΗΣ : ¨ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ" - ΜΥΡΤΣΟΣ : " ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΗΤΗ ... "





Για το σκηνικό των χθεσινών επεισοδίων μίλησε ο παράγοντας του Παύλου Μελά, Χρήστος Παπουλίδης, τονίζοντας ότι άθελα του χτύπησε τον Σταμπουλή καθώς ήταν στην προσπάθεια του να αμυνθεί.
Χαρακτηριστικά, σε επικοινωνία που υπήρξε με τον Χρήστο Παπουλίδης, ο ίδιος ανέφερε: «Ζητώ συγνώμη στον Σταμπουλή. Δεν ήθελα να τον χτυπήσω. Αυτό έγινε στη προσπάθεια μου να αμυνθώ καθώς όταν μπήκα στον αγωνιστικό χώρο, δέχθηκα από κάποιον μπουνιά. Του ζητώ συγνώμη, δεν έφταιγε σε κάτι. Επίσης συγχαρητήρια αξίζουν και στον Κύρο Αγαθαγγελίδη που σε όλη την ένταση είχε άριστη συμπεριφορά»




Την αποκλειστική ευθύνη του υποβιβασμού ανέλαβε ο Γιώργος Μύρτσος μετά την ήττα από τον Παύλο Μελά, κατακεραυνώνοντας τον παράγοντα του Παύλου Μελά που χτύπησε τον Γιώργο Σταμπουλή.
Μιλώντας στην «Αρένα», ο προπονητής του Ιάσονα καταφέρθηκε της ΕΠΣΜ για την συμπεριφορά του Χρήστου Παπουλίδη και παράλληλα σχολίασε το αγωνιστικό κομμάτι:
«Ήταν μια σκηνοθετημένη αλητεία. Που ακούστηκε παράγοντας ερασιτεχνικής ομάδας να γίνεται τραμπούκος και να μπαίνει μέσα στο γήπεδο να χτυπήσει παίκτη; Μάλιστα, ο συγκεκριμένος παράγοντας είναι και σύμβουλος της Ένωσης. Να τον χαίρονται εκεί στην ΕΠΣΜ. Καλό βράδυ στην ΕΠΣΜ και γενικότερα στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της Θεσσαλονίκης. Λυπάμαι πάρα πολύ. Όσο είμαι εγώ προπονητής σε οποιαδήποτε ομάδα, δεν θα επιτρέψω σε κανέναν αλήτη ή αξιοπρεπή κύριο, όπως θέλετε πείτε το να χτυπήσει παίκτη μου. Θέλω να συγχαρώ τους ποδοσφαιριστές του Παύλου Μελά και μόνο αυτούς. Από την Αυγή συγχαίρω τον κόσμο μας που ήταν κοντά μας. Εμείς δε παρουσιαστήκαμε καθόλου καλοί στο ματς, ιδιαίτερα μετά την σκηνοθετημένη αλητεία του γνωστού τραμπούκου, όντα φοβισμένοι και μακριά από τον καλό μας εαυτό. Για τον υποβιβασμό του Ιάσονα είμαι υπεύθυνος εγώ και μόνο εγώ.»

www.epsm24.gr 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου