Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΑΣΤΡΑΠΗ ΜΕΣΑΙΟΥ : ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΚΑΡΑΪΣΑΡΙΔΗΣ ΛΟΓΩ...ΦΡΑΧΤΗ



Την παραίτησή του από τη θέση του προπονητή υπέβαλλε μετά τον αγώνα κόντρα στη Νίκη Μεσημερίου ο Ευτύχιος Καραϊσαρίδης.
Σε δηλώσεις του ο πρώην πλέον κόουτς της Αστραπής Μεσαίου μας δήλωσε τα εξής:
"Μετά τον αγώνα με το Μεσημέρι, υπέβαλλα την παραίτησή μου στον πρόεδρο. Ο βασικός λόγος είναι ότι εδώ και ένα μήνα κοουτσάρω την ομάδα από τους φράχτες και τα κάγκελα και όχι από τον πάγκο. 
Αυτό γίνεται γιατί ο πρόεδρος δεν μπορεί να μου βγάλει κάρτα πάγκου λόγω προβλημάτων με την εφορία. 
Είμαι νόμιμος προπονητής με δίπλωμα, πληρώνω συνδρομές και τα πάντα, αλλά χάνω τη δουλειά μου. 
Μίλησα με το σύνδεσμο προπονητών και πάλι κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει. Αγαπώ και σέβομαι τη δουλειά μου, αλλά αφού δεν μπορώ να την κάνω όπως πρέπει (από τον πάγκο), τότε για λόγους αξιοπρέπειας αναγκάζομαι να παραιτηθώ. 
Θέλω να τονίσω ότι από την ομάδα φεύγω σαν φίλος. Εύχομαι η παραίτησή μου να ξυπνήσει τον σύνδεσμο και την ΕΠΣΜ και να δώσουν μια λύση". 

www.erasitexnika.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου