Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

ΠΑΕ Τερψιθέας-Ευαγγελίστριας/Αλί: «Μου παίξανε πουστ!@ και με βάλανε να πληρώσω 1000€»





Παρελθόν αποτελεί πλέον για την ΠΑΕ Τερψιθέας-Ευαγγελίστριας ο ικανότατος μέσος Έρμα Αλί, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στη Χαλκιδική και την ομάδα της Θύελλας Στανού.
Ο εν λόγω ποδοσφαιριστής μιλώντας αποκλειστικά στο erasitexnika.gr προέβη σε δηλώσεις για την πρώην ομάδα του που αν μη τι άλλο θα συζητηθούν έντονα.
Αναλυτικά λοιπόν τόνισε τα εξής: «Πρώτα απ' όλα θέλω να ευχαριστήσω παρά πολύ τον προπονητή μου Γιώργο Μαϊδάτση που μου έμαθε και με έκανε να είμαι ο Ρίμπο που όλοι γνωρίζανε γιατί είχα μία κακή φήμη. Επίσης, με βοήθησε σαν παίχτη, σαν πατέρας, σαν φίλος.

Ο μόνος λόγος που φεύγω από την ομάδα είναι γιατί κάποιοι είναι πολύ μεγάλοι ψεύτες και υπόσχονται πολλά χωρίς να δώσουν τα λίγα και αυτό με τρέλανε. Μέχρι και την τελευταία στιγμή ψέματα μου λέγανε, μου παίξανε πουστ!@ με το δελτίο και πλήρωσα 1000€ από την τσέπη μου για να το πάρω. Κανονικά μου είχαν πει από τη διοίκηση ότι θα πάρω το δελτίο μου χωρίς να πληρώσω γιατί πρόσφερα πολλά στην ομάδα και στο τέλος βγήκα μ@λ@κ@$. Αυτή είναι η διοίκηση της ομάδας. 

Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου που κάναμε μία υπέροχη χρονιά και ήταν πάνω απ' όλα αδέρφια και μετά συμπαίκτες μου μέσα στο γήπεδο. Αυτό το χρωστάμε στον προπονητή μας Γιώργο Μαϊδάτση. Εύχομαι οι συμπαίκτες, τα αδέρφια μου να έχουν μια καλή πορεία και πολλές νίκες και πάνω απ' όλα να είναι γεροί γιατί με αυτόν τον προπονητή που έχουν δίπλα τους να ξέρουν ότι θα πάνε πολύ ψηλά και το ξέρουν πολύ καλά. Λυπάμαι πολύ που δεν θα τους έχω συμπαίκτες, αλλά αναγκάζομαι να πάω αλλού για οικονομικούς λόγους. Τους εύχομαι καλή συνέχεια και τους ευχαριστώ».


www.erasitexnika.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου