Σάββατο 23 Μαΐου 2015

ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ : ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ...


Στο Metropolis 95,5 και στην εκπομπή «Στη Σέντρα» με τον Γιώργο Μπούζο φιλοξενήθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μακεδονίας, Βαγγέλης Γραμμένος.
Μίλησε για την υποψηφιότητά του, για επανεκλογή στην προεδρία της ΕΠΣΜ, καθώς και για τις κινήσεις της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Διάβάστε όσα είπε ο Βαγγέλης Γραμμένος «Στη Σέντρα»:
«Εγώ είμαι ο απερχόμενος πρόεδρος της Ενώσης, θα ήμουν έτσι και αλλιώς υποψηφίος για ακόμη μία νέα θητεία. Αυτό δεν μπορεί να ερμηνεύεται ως ο εκλεκτός της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και του Ιβάν Σαββίδη. Ο ΠΑΟΚ στάθηκε κοντά στην Ένωση του, στο συμβούλιο που υπερασπίστηκε διαχρονικά τα δίκαια των σωματείων της Θεσσαλονίκης. Ο κύριος Σαββίδης επιβραβεύει την προσπάθεια της δίοικησης Γραμμένου για την εξυγίανση και κάθαρση στο χώρο.»
Aκούστε εδώ ολόκληρη την τρίλεπτη συνέντευξη του προέδρου της ΕΠΣ Μακεδονίας, Βαγγέλη Γραμμένου.
www.epsm24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου