Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

ΑΠΟΛΛΩΝ 1926 : ΜΠΟΤΣΙΒΑΛΗΣ , ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ Η ΑΝΟΔΟΣ , ΥΓΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ



Ο νέος ισχυρός άνδρας του ποδοσφαιρικού Απόλλωνα Παναγιώτης Μποτσιβάλης φιλοξενήθηκε στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα». Αυτοσυστήθηκε στον κόσμο των «κοκκινόμαυρων» και τους φιλάθλους της Θεσσαλονίκης και ανέλυσε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να εμπλακεί στα διοικητικά του Απόλλωνα.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για το ποιος είναι ο ίδιος: «Είμαι ένας επιχειρηματίας 60 χρονών, από πολύ νέος άνθρωπος στη δουλειά. Προέρχομαι από τον βιομηχανικό χώρο, ενώ τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι και με τον τουρισμό. Έχω δύο παιδιά, μια κόρη και ένα γιο. Ζω μεταξύ Αθηνών, Βόλου και τώρα μπήκε στο πρόγραμμα και η Θεσσαλονίκη».

Για τους λόγους που αποφάσισε να εμπλακεί στον Απόλλωνα: «Θέλω να ασχοληθώ με μια καθαρή ποδοσφαιρική ομάδα, η οποία, βέβαια, ξεκινά από την Γ’ Εθνική. 

Έχω τελείως διαφορετική φιλοσοφία, την εφάρμοσα στο παρελθόν και θα την εφαρμόσω και τώρα. Δεν είναι στις προθέσεις μου να καπελώσω μια περιοχή. 

Θέλω να ενώσω όλους τους Καλαμαριώτες και τον ποντιακό ελληνισμό. Ο σκοπός μας είναι να ανεβεί η ομάδα στις επαγγελματικές κατηγορίες, αλλιώς δεν είχα λόγο να ασχοληθώ. 

Το είπα και χθες στην συνέλευση. Μέσα στην κρίση που διέρχεται η χώρα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα καλό τιμ, που μέσα από αυστηρό έλεγχο στα οικονομικά για να μην γίνουν σπατάλες, η ομάδα να ανεβεί. 

Πρώτος στόχος είναι η άνοδος στη Β’ Εθνική και πιστεύω ότι θα την ανεβάσουμε την ομάδα».

Για τους συνεργάτες: «Θα έχω συνεργάτες Θεσσαλονικείς και πόντιους. Οι περισσότεροι θα είναι από την τοπική κοινωνία».

Κλείνοντας, έστειλε μήνυμα στον κόσμο του Απόλλωνα: «Θέλω τον κόσμο κοντά μου όχι για το εισιτήριο αλλά για να έχουμε μια καυτή έδρα που θα παρέχει στήριξη στην ομάδα».

Ακούστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Παναγιώτη Μποτσιβάλη στην εκπομπή «Στη Σέντρα»: Ακούστε εδώ : www.metrosport.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου