Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Σάντος : Δεν είμουν έτοιμος να γυρίσω στην Πορτογαλία


Ώρα... πανηγυρισμών για την Εθνική μας ομάδα όπως επισήμανε και ο Σάντος μετά τη μεγάλη πρόκριση της «γαλανόλευκης», λέγοντας με... νόημα ότι το εισιτήριο επιστροφής του παραμένει ανοιχτό.

«Το πίστευα, το είπα και στους παίκτες μου ότι δεν είμαι έτοιμος να γυρίσω στην Πορτογαλία κι αυτοί μου είπαν το ίδιο», ανέφερε αρχικά ο τεχνικός του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος και πρόσθεσε:

«Το εισιτήριο μου μένει ανοιχτό. Τώρα είναι ώρα να γιορτάσουμε. Είμαι μετριοπαθής σαν άνθρωπος, με αυτή τη συγκέντρωση και το πάθος, είναι δύσκολο να μας κερδίσει οποιοσδήποτε. Είμαι χαρούμενος γιατί παίξαμε επίθεση από την... άμυνα. Η ομάδα μπορεί να δημιουργήσει και το έδειξε».

Για το αν ονειρεύεται το Ρίο, είπε: «Είμαι ρεαλιστής. Αλλά αν έχουμε τα στοιχεία που θέλουμε, μπορούμε να πάμε μακριά. Τα όνειρα χρειάζονται».

Σχετικά με το πέναλτι του Σαμαρά, ανέφερε: «Ήταν έντονη στιγμή. Έπρεπε να εκτελέσει ο Σαμαράς το πέναλτι. Είχε ευστοχήσει χθες στην προπόνηση κι όταν το κερδίσαμε, μόνο αυτό σκέφτηκα. Το πίστευα ότι θα το βάλουμε».

Αναφορικά με τις αναγκαστικές αλλαγές: «Ήταν δύσκολα τα πράγματα, φάνηκε στο β' μέρος, όλοι όμως είναι ικανοί να βοηθήσουν».

Συνεχίζοντας δήλωσε πως: «Θα ήταν αδικία το 1-1. Παίζαμε πολύ καλά, δεχτήκαμε το γκολ από αντεπίθεση, αντιδράσαμε όμως σωστά και δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες για το 2ο γκολ».

Όσο για τη στιγμή που αισθάνθηκε περισσότερο περήφανος: «Ήταν στο πρώτο μου ματς ως προπονητής της Ελλάδας...».

www.gazzeta.gr 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου